- Informacje zawarte na stronie internetowej www.akademiamalegofotografa.pl oraz w publikacjach reklamowych nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 kc, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
- Zgłoszenia na warsztaty przyjmowane są telefonicznie oraz elektronicznie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej www.akademiamalegofotografa.pl
- Rezerwacja miejsca na kursie odbywa się poprzez dokonanie pełnej opłaty za kurs w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zgłoszenia na konto bankowe. Numer konta zostanie przesłany po przyjęciu zgłoszenia. Pełna opłata za kurs musi być dokonana najpóźniej 5 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć. W procesie rezerwacji miejsca na kursie decydującym kryterium jest kolejność uiszczenia pełnej opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu rozpoczęcia zajęć w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń lub z innych powodów, niezależnych od organizatora. O wszelkich zmianach oraz wyznaczeniu nowego terminu zajęć Organizator niezwłocznie poinformuje uczestników telefonicznie lub drogą elektroniczną. Jeśli kurs nie odbędzie się z winy organizatora lub termin przesunięcia nie będzie odpowiadał uczestnikom wpłata zostanie zwrócona w całości lub zachowana do rezerwacji miejsca w następnej edycji.
- W przypadku rezygnacji zgłoszonej przez Uczestnika na 4 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć zwracane jest 50% opłaty za kurs. Wpłaty nie podlegają zwrotowi w przypadku rezygnacji zgłoszonej w ciągu 3 dni roboczych przed datą rozpoczęcia zajęć lub w dniu ich rozpoczęcia. Rezygnację przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej lub mailowej. Zwrot wpłaconej kwoty następuje w przeciągu 30 dni od potwierdzenia zgłoszenia rezygnacji.
- Uczestnik kursu wyraża zgodę na wykorzystanie i rozpowszechnianie w ramach działalności Studia Ewa Bednarz Photography wizerunku uczestnika w formie fotografii lub filmów oraz prac uczestnika powstałych w trakcie trwania kursu/warsztatu/pleneru w szczególności poprzez publikację na stronie internetowej www.akademiamalegofotografa.pl a także w portalach społecznościowych oraz w drukowanych i elektronicznych materiałach marketingowych. Zgoda powyższa została udzielona bez ograniczenia terytorium, czasu i ilości wykorzystania, a uczestnik zrzeka się wynagrodzenia za wykorzystanie jego wizerunku oraz jego prac przez organizatora kursu w wyżej wymienionym zakresie.
- Wykorzystanie fotografii wykonanych przez uczestnika podczas kursu/warsztatu/pleneru dozwolone jest w zakresie prywatnego użytku. Komercyjne wykorzystanie wykonanych fotografii wymaga pisemnej zgody organizatora kursu.
- Organizator ani Wykładowca nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne utraty lub zniszczenie własności uczestnika powstałe w czasie warsztatu lub kursu.
- W przypadku pominięcia zajęć z kursu przez uczestnika – kwota za spotkanie nie jest zwracana. Uczestnik nie może również dopisać się do innej grupy w kolejnym semestrze, aby odrobić zajęcia. Uczestnik może natomiast dołączyć jednorazowo na zajęcia w których nie mógł wziąć udziału z przyczyn osobistych do innej grupy odpowiadającej jego grupie wiekowej, prowadzonej w tym samym semestrze o ile taka zostanie otwarta.
- Po zakończeniu zajęć uczestnik otrzyma dyplom ukończenia kursu.
- Złożenie zgłoszenia lub dokonanie opłaty za kurs równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Aktualny regulamin kursów dostępny jest na www.akademiamalegofotografa.pl a wszelkie zmiany będą dokonywane bez wcześniejszej zapowiedzi oraz bez powiadomienia.